השכרת מחסומים לאירועים

שיתוף

באילו אירועים יש צורך במחסומים? כמובן שבהופעות או עצרות המוניות אבל גם במרוצי אופניים או ריצה. במחסומים כאלו או אחרים יש צורך גם בקרבת מוסדות רגישים, או לצורך חסימת הולכי רגל בקרבת כבישים בהם מתבצעות עבודות תשתית.

המחסומים לרוב עשויים פלדה מגולוונת קלת משקל. לרוב הדרך הנוחה ביותר היא להשתמש בשירות השכרת מחסומים. כך תוכלו לשלוט בתנועת האנשים בקלות לכל אירוע. השכרת מחסומים היא אופציה מצוינת לבקרת קהל באירוע או כמערכת הגנה זמנית שתפקידה לחסום את תנועת הולכי הרגל בסביבת חפירות, אתרי אסון, או לצורך תיחום רכוש.

אילו סוגי מחסומים קיימים בשוק ולמי הם יכולים להתאים?

  • קיימים מגוון מחסומים המתאימים למגוון צרכים. חברה מקצועית לבמות וציוד לאירועים תוכל לספק לכם את הפתרון הספציפי שאתם מחפשים, בהתאמה אישית. מתקיני המחסומים יעבדו בשיתוף פעולה הדוק איתכם כדי להבטיח שהמחסומים נמצאים איפה ומתי שאתם זקוקים להם כדי לספק הכוונת תנועה בהפגנות, אירועים, אתרי עבודה ועוד.

    השכרת מחסומים אידאלית עבור: בקרת קהל למצעדים, פסטיבלים, קונצרטים, מחנות קיץ, תערוכות, אירועי ספורט, אתרי עבודה, אתרי בנייה ועוד.

    הדגם הפופולרי והמוכר ביותר הוא המחסום המתכתי הקלאסי והכחול שכולנו מכירים. מחסום זה זכה להצלחה כזו בזכות התכונות החיוביות שלנו כגון עמידות, יציבות וביצוע טוב של המטרה שלשמה הוא נוצר: חסימת מעברים ויצירת אזורי חיץ. עם זאת, קיים מגוון של מחסומים וניתן לשכור את כל הסוגים של המחסומים המתאימים למרוצי אופניים, קונצרטים, אירועים, זה תלוי בעיקר בהעדפות שלכם ובתקציב כמובן.

    המחסום המתכתי הקלאסי ניתן לפירוק על בסיס יומי וזהו כמובן יתרון עצום בהשוואה לגדרות מסיביות יותר שלא נהוג להרכיב ולפרק על בסיס יומי אלא יותר לאירועים הנמשכים לפחות מספר שבועות.

    חייק במות מציעים מגוון רחב של מחסומים ללקוחותיהם. עם שנים רבות של ניסיון בתחום הם משתמשים בידע המעמיק שהם צברו בתחום הפקת האירועים כדי לספק פתרונות שיתאימו ויעבדו טוב בכל מצב ומקום. המטרה העומדת מול עיניהם היא לספק לכם מוצרים פשוטים, יעילים ואמינים. אנשי המקצוע בחייק במות זמינים עבורך בכדי לסייע לך עם שאלות לגבי אופן השימוש במחסומים להשגת המטרות שלך.

    מחסומי פלדה מגיעים במגוון של גדלים וצבעים (בהתאם לנראות הטובה ביותר לאירוע שלך). קיימים גם מחסומי פלסטיק – גמישים וקלים לשימוש במגוון רחב של מצבים. הם קלים להובלה וניתן למלאם במים. מחסומים אלה שימושיים במגרשי חניה, ללא הסיכון של נזק שיכול להיגרם לאספלט וכד’ ממוצרים העשויים מבטון או מתכת.

כתיבת תגובה

כתבת | שירית אזולאי

כתבת | שירית אזולאי

כל מה שרציתם לדעת בתחום הסאונד הגברה תאורה וגנרטורים.
בלוגרית מנוסה עם כל העידכונית החמים בשוק היום.

מוזמנים להשאיר לנו פנייה ונחייג

דירוג גולשים:
5/5
השכרת מחסומים