5 Steps To Keep Your Event From Going Overtime

שיתוף

 

             

     

ישנם חלקים נעים בכל הקשור להרכבת אירוע וכמתכנן אירועים, חשוב מאוד שתבינו כיצד לשמור על כולם מסונכרנים. אחד החלקים המכריעים ביותר שבהם קל מאוד להיתקל בתקלות הוא להישאר על לוח הזמנים. תלוי במקום בו אתה עובד, זה עשוי להיות נושא מרכזי ולהיות בהוצאות נוספות לא רצויות, שלא לדבר על המשתתפים שלך גם לא ישמחו יותר מדי! זה אף פעם לא מצב מהנה עבורך, המקום והמשתתפים שלך. היום אנו חולקים חמישה שלבים כדי למנוע מהאירוע שלכם להימשך לאורך זמן כך שזה לעולם לא יקרה לכם!

היו ספציפיים אך לא ספציפיים מדי עם לוח הזמנים שלך

[19459005 ] כשמדובר ביצירת לוח זמנים לאירוע, לפעמים יכול להיות קל להתעלם מההשפעה של התנהגות המשתתפים על ידי האופן בו אתם מבנים את לוח הזמנים. לדוגמה, אם אתה מציג משבצת זמן ספציפית עבור כל רמקול או מבצע, זה עלול לגרום לחלק מהמשתתפים להגיע מאוחר מכיוון שהם רוצים לשמוע רמקול ספציפי, זה יכול להיות גם בעיה אם דובר לא יופיע. על מנת לשמור על גמישות בלוח הזמנים והציפיות שלך, חשוב לסמן זמני מפתח על לוח הזמנים כמו זמן התחלת האירוע, זמן סיום האירוע, הפסקות, הפסקות ועוד. הקפד לשקול עד כמה ברור לוח הזמנים שלך, תוך הקפדה על גמישות מספקת לחשבון על שינויים בלתי צפויים.

הוסיפו Buffer Time Just Incase

כפי שהזכרנו , גמישות בלוח הזמנים שלך היא קריטית בכל הקשור לשמירה על הסתגלות לנושאים או אירועים בלתי צפויים. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא ליצור זמן חיץ. זמן חיץ מגן על לוח הזמנים שלך מפני מעבר על ידי הוספת זמן נוסף לכל מצגת או הופעה, למקרה שיעברו. זה עצום מכיוון שבמצב בו מישהו עובר על הביצועים או המצגת שלהם, הזמן שלהם יכול להקל במאגר מבלי לחפור בזמן של מישהו אחר. במצב בו אין מספיק זמן חיץ או אין זמן חיץ אתה עלול בסופו של דבר שרק מבצע אחד או פרזנטור יעבור ואז חוסך את הזמן של כל אחד אחר וגורם למהר של המופע או לסיים אותו מאוחר, מה שיכול להיות עמלות, כעסים מגישים / מבצעים ומרגיזים את הקהל שלך. זמני חיץ מגנים על האירוע שלך, דאג לשלב אותם בזהירות בלוח הזמנים שלך.

השתמשו בטיימר

[19459010 ]

אחת הדרכים היעילות ביותר לשמור על הכל בסדר היא באמצעות טיימר. המפתח הוא להשתמש באסטרטגית ולהניח את הטיימר בצורה כזו שהוא משאיר את כולם על המסלול, במיוחד המופיעים / מגישים. אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיר טיימר להיות יעיל ביותר היא באמצעות טיימר במה. טיימרים שלב הם נהדרים מכיוון שניתן להגדיר אותם באופן בו המגיש או המבצע רואים את זה בבירור, אתה יכול להגדיר את זה להבהב כאשר הזמן יתקרב לסיום ותוכל למישהו להפעיל אותו מרחוק. ניתן לרכוש את אלה או אפילו לשכור אותם עד 100 דולר. דרך נהדרת נוספת לעקוב אחר הזמן היא להציב טיימר למטה בשלב הקצה, בו אדם מסור יכול לעקוב אחר הזמן, למסור מודעות למופיעים / מגישים להתחיל להתארגן לפני שהזמן האחרון שלו ייעשה ובסך הכל רק לוודא שהכל מסודר. בין אם אתה משתמש טיימר במה או טיימר רגיל, תרצה שמישהו יעקוב אחר כל מה שמוביל לשלב הבא שלנו. שכירת מישהו לנהל את הבמה.

האם מישהו היה מנהל את הבמה

מנהל במה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר ביצירת כל העבודה הזו. יש כל כך הרבה קטעים מרגשים כשמדובר על ניהול אירועים בצורה חלקה, מנהלי במה פועלים כמו מנצח של תזמורת שמיישרת קו ויוצר מוזיקה יפה שהקהל שלהם נהנה מהם. מוקד הליבה של מנהל הבמה הוא להבטיח שהכל יתנהל על הבמה בצורה חלקה. המשמעות היא שהמגישים / המופיעים מוגדרים כראוי, עולים בזמן, יורדים בזמן וכל הנושאים הפוטנציאליים שעולים נפתרים במהירות מבלי שהמשתתפים יבחינו בזכות הדקדקנות והעבודה של מנהל הבמה. הם גם ידאגו שהמגישים והמבצעים שלכם יהיו מיקרופונים כהלכה עם צוות טכנולוגי או הפקה. אם אתה זקוק לצוות ייצור של , אנו שמחים לעזור לכך . אם אתה משתמש באביזרים או פריטים שונים על הבמה המתחלפים, מנהל הבמה מפקח גם על תהליך זה. הם האדון בהפעלת הבמה במהלך האירוע שלך והם מועילים מאוד, אם אתה באמת רוצה שהאירוע שלך יהיה נהדר, שכר אחד כזה וודא שהוא יציב. בכך תוכלו להגדיר את עצמכם להצלחה.

שקול לקיים בית-משפט

1945455] MC או אמן הטקסים יכולים גם הם להיות תוספת מדהימה לצוות שלך כדי להמשיך את האירוע על המסלול. מטרתם העיקרית היא לארח, להכיר מגישים / מופעים ולהקפיד על מעורבות הקהל, אך הם יכולים גם להיות נהדרים לשמירה על כולם בזמן. אנשי עסקים יכולים להתאים את האופן בו הם מארחים ולהודיע ​​על מנת להתאים את לוח הזמנים בעת הצורך ואף לעזור בהודעות למגישים או למופיעים שהזמן שלהם כמעט או למעלה או על ידי העלייה לבמה, שלא כמו מנהל במה. מכיוון שהם פונים לציבור, הדבר לא ייחשב למוזר ויכול להיות שימושי מאוד כאשר המגישים או המופיעים אינם מבחינים שהם עוברים על זמנם. מנהל עסקים מעניק לאירוע שלך אנרגיה, חיים והם יכולים להוות עזרה עצומה למנהל הבמה שלך. שקול בזהירות אם שכירת משרדי תוכנה עשויה להיות הבחירה הנכונה לאירוע שלך וודא שהם נמצאים באותו עמוד בו מנהל הבמה כדי להבטיח שהכל יתנהל כשורה.

אם תעקוב בהצלחה אחר חמשת הצעדים האלה כדי למנוע שהאירוע שלך יעבור שעות נוספות, תקבע את עצמך לאירוע מוצלח וחלק. . מבלי לנקוט בצעדים אלה, אתה מגדיר את האירוע שלך לכישלון פוטנציאלי מכיוון שהמשך שעות נוספות לבד יכול להרוס אירוע. מהעלויות הנוצרות הנוספות, הצורך למהר, להרגיז מבצעים / מגשים שעשויים להיחתך או לחתוך את זמנם ולמשתתפים מתוסכלים יש הרבה על הקו כשמדובר להישאר בזמן. על ידי ביצוע חמשת הצעדים הללו, תוגדר לעולם לא להתמודד עם סוגיות אלה וליצור חוויה נהדרת עם האירוע שלך. אנו מקווים שמאמר זה מועיל, אם כן, אנא הגיב למטה ושתף עם מישהו אחר שעשוי למצוא אותו מועיל. תודה!

נ.ב.

למידע נוסף על חבילות ה- AV שאנו מציעים לאירועים, הקפד לבדוק את דף החבילות שלנו או חייג 1-844-852-2299 כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו תעריפים.

 

כתיבת תגובה

כתבת | שירית אזולאי

כתבת | שירית אזולאי

כל מה שרציתם לדעת בתחום הסאונד הגברה תאורה וגנרטורים.
בלוגרית מנוסה עם כל העידכונית החמים בשוק היום.

מוזמנים להשאיר לנו פנייה ונחייג

דירוג גולשים:
5/5